ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:10 | جولای04 تهران

پالايشگاه بيدبلند ايران 70 ميليون متر مكعب گاز اضافه توليد كرد

تاریخ: 10:53, 02-12-2014.


تهران. سه شنبه، 2 دسامبر 2014 میلادی برابر با 11 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، کاهش10 روزه تعمیرات اساسی در پالایشگاه گاز بیدبلند موجب افزایش تولید70 میلیون مترمکعب گاز شد.
بنابراين گزارش، معاون عملیات شرکت پالایش گاز بیدبلندگـفت: تعمیرات این شرکت با توان نیروهای داخلی انجام و منجر به صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی برای این شرکت شده است.
آقای رستمی با اشاره به اینکه براساس برنامه، 35 روز برای تعمیرات اساسی امسال زمان پیش بینی شده بود که با وجود افزایش حجم عملیات تعمیرات اساسی، این زمان با کاهش 10 روزه به 25 روز رسید.
وی گفت: تعمیرات اساسی شرکت های پالایشی در سه نوع برنامه ای، پیشگیرانه و پروژه ای انجام می شود.
معاون عملیات شرکت پالایش گاز بیدبلند گفت: این پالایشگاه چهار واحد شیرین سازی با ظرفیت 6,8 میلیون مترمکعب در روز در اختیار دارد که مخلوط گازهای سه حوزه آغاجاری، آغار و پارس جنوبی را پس از شیرین سازی و نمزدایی به خطوط سراسری ارسال می کند.
وی افزود: گاز خشک و شیرین خروجی این شرکت با استانداردهای مورد تایید شرکت ملی گاز ایران توسط تاسیسات تقویت فشار شهید کاوه پیشه به خط اول سراسری ارسال می شود.
شرکت پالایش گاز بیدبلند در 18 کیلومتری شمال آغاجاری، 32 کیلومتری غرب بهبهان و 35 کیلومتری شرق میانکوه در استان خوزستان واقع شده است. این پالایشگاه با ظرفیت تولید روزانه یک میلیون مترمکعب گاز تحت مدیریت پالایشگاه بیدبلند است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: