ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

12:52 | جولای04 تهران

فیلم های ایرانی در هند درخشیدند

تاریخ: 19:29, 05-09-2018.


تهران.5 سپتامبر 2018 میلادی برابر با 14 شهریور 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ – خبرگزاری تلگراف ایران
سه فیلم ایرانی در جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه که در شهر آکلوج هند برگزار شد خوش درخشیدند
به گزارش ایرنا در روز چهارشنبه، مهدی زارع رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شهر بمبئی با اعلام این خبر به ایرنا، افزود: جشنواره مذکور در ایالت ماهاراشترا با همکاری موسسه فیلم هند منطقه غرب با اکران آثار سینمایی از 85 کشور جهان ازجمله ایران، هند، اسپانیا، آلمان، فرانسه، تایلند، آمریکا، ونزولا، سریلانکا
برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد که در این جشنواره سه اثر هنری از صنعت سینمای ایران به نام های 'هنوز نه' به کارگردانی آرین وزیر دفتری، من 'دوستت دارم' از بابک حبیبی فرد و 'سکوت عمیق' از علی جعفر آبادی اکران شد که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت و منتقدان به تمجید و تحسین جنبه های هنری آنها پرداختند.
وی به پوشش قابل توجه این موفقیت در روزنامه های ایالتی نیز اشاره کرده و گفت به عنوان مثال در روزنامه ماهاراشترا تایمز مطلبی در این خصوص با عنوان ' جاذبه بالای فیلم کوتاه ایرانی' چاپ شد در آن آمده است که فیلم های ایران در بخش بین المللی توانسته اند اعتبار خوبی را بدست آورند.
در ادامه مطلب این روزنامه آمده است که فیلم های کوتاه ایرانی همچنین دارای جذبه خاصی است که همین امر باعث لذت بردن تماشاگران هندی از آثار سینمایی ایران شده است.
زارع گفت منتقدان حاضر در جشنواره ابراز کردند که کارگردانان ایرانی با استفاده عالی از عواطف، آثاری نوین خلق کرده اند که در آنها خشونت و بدی جایگاهی ندارد

به اشتراک گذاشتن اخبار: