ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:35 | جولای07 تهران

انفجارها در سه سوی بغداد 3 کشته و 9 زخمی در پی داشت

تاریخ: 11:31, 05-11-2018.


تهران. 5 نوامبر 2018 میلادی برابر با 14 آبان ماه 1397 هجری خورشیدی. ایرتاگ-خبرگزاری تلگراف ایران
وقوع سه انفجار تروریستی در شمال، غرب و شرق بغداد سه شهروند عراقی را کشت و نه تن دیگر را زخمی کرد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق یک منبع امنیتی اعلام کرده است که یکی از این بمب ها بصورت کنار جاده ای در نزدیک میدان عدن در شمال بغداد و بمب دوم در نزدیک اماکن تجاری در محله التراث در غرب این شهر و یک بمب دیگر در منطقه الشعله در شمال پایتخت منفجر شد و
انفجارهای امروز بغداد درحالی است که با افزایش تحرک های جدید داعش سوریه در مرز با عراق و احتمال نفوذ مجدد تروریست ها به این کشور با حمایت نیروهای آمریکایی مستقر در این منطقه، نیروهای ارتش و الحشد الشعبی در عراق به حالت آماده باش درآمدند.
ازسوی دیگر ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق روز شنبه از آغاز عملیات وسیع نیروهای عراقی برای تعقیب عناصر باقیمانده داعش در صحرای غربی این کشور میان سه استان همچنان آلوده به داعش -- صلاح الدین، الانبار و نینوا خبر داد. خبرها حاکیست که 25 تروریست داعشی در عملیات نیروهای عراقی در کرکوک کشته و چند مخفیگاه و انبار سلاح و مهمات آنان نیز منهدم شد.
با وجود اعلام پایان نظامی داعش در عراق اوایل آذرماه گذشته، عملیات تروریست های تکفیری در نقاط مختلف این کشور بویژه اطراف بغداد، کرکوک در شمال و نیز غرب کشور همچنان بطور پراکنده ادامه دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: