ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:58 | سپتامبر25 تهران

تلاش دوباره نتانیاهو برای حفظ گزینه نظامی در مذاکرات کشورهای 5+1 با ایران

تاریخ: 13:29, 23-08-2014.


تهران. شنبه، 23  اگوست 2014 میلادی برابر با 1 شهریور 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نتانیاهو در موسسه بروکینگز درباره مذاکرات ایران و 1+5 بر گزینه نظامی تاکید کرد.
بنابراین گزارش، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسراییل در موسسه بروکینگز درباره مذاکرات ایران و 1+5 گفت: راه حل دیپلماتیک بهتر از گزینه نظامی است اما گزینه نظامی برای دیپلماسی لازم است.
نخست‌وزیر رژیم اسراییل در ادامه اتهاماتش علیه ایران اعلام کرد که گزینه نظامی برای موفقیت مذاکرات درباره مساله هسته‌ای ایران لازم و ضروری است. به همین
دلیل باید تحریم‌های قدرتمند برای تحت فشار قراردادن طرف مقابل اعمال شود.
او ادامه داد: در مذاکرات با ایران طوری باید عمل شود که از لغو بیش‌تر تحریم‌ها، جلوگیری کند زیرا تحریم‌ها یکی از مهمترین و ضروری ترین ابزارها برای نابودی بعد نظامی برنامه هسته‌ای ایران محسوب می‌شود. ما نباید خیال کنیم که تحریم‌های محکم‌تر و بیشتر نمی‌تواند ما را به توافق بهتری برساند.
رژیم اسراییل تنها دارنده سلاح‌های اتمی در خاورمیانه با نگرانی از انزوای خود در جامعه بین‌المللی اتهاماتش را علیه ایران همواره تکرار می‌کند. ایران و کشورهای 1+5 مذاکرات خود را برای دستیابی به توافق نهایی همچنان با قدرت ادامه می‌دهند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: