ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:22 | مه05 تهران

گسترش همکاری صندوق ضمانت صادرات ایران با همتای آلمانی

تاریخ: 02:55, 26-10-2016.

تهران. چهار شنبه، 26 اکتبر 2016  میلادی برابر با 5 آبان 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران با همتای آلمانی و سوییسی در حاشیه اجلاس سالیانه اتحادیه برن (اتحادیه بیمه گران اعتبار) که در لیسبون پرتغال در حال برگزاری است، به امضا رسید.
بنا بر این گزارش، به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، در یاداشت تفاهم که روز گذشته سید کمال سید علی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و همتای آلمانی وسوییسی امضاء کردند دوطرف در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری، بانکی و پوشش اتکایی، بیمه مشترک، وآموزش به توافق رسیدند.
پس از امضاء این تفاهم نامه ها سید علی در این باره گفت: پس از اجرایی شدن برجام، صندوق های ضمانت صادرات این کشورهای اروپایی که به همراه هیئت های تجاری به ایران سفر کردند، به اجرای طرح های مربوط و تامین مالی آنها ابراز تمایل می کنند.
وی افزود: بنا بر این با توجه به سابقه خوب پرداخت اقساط فاینانس های گذشته، ذخایر ارزی ایران و نداشتن بدهی معوق، این موسسات با توجه مشکلات بوجود آمده ازجانب خزانه داری آمریکا، همچنان خواهان حضور در بازار تامین مالی ایران هستند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: