ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:17 | جولای03 تهران

برگزاری نشستی با حضور ایران درباره سوریه در سوییس

تاریخ: 04:59, 13-10-2016.

تهران. پنج شنبه، 13 اکتبر 2016  میلادی برابر با 22 مهر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نشستی با حضور وزرای امور خارجه آمریکا، روسیه، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و ایران برگزار  می شود.
بنا بر این گزارش، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، منابع دیپلماتیک به این شبکه خبر دادند قرار است نشستی با حضور وزرای امور خارجه آمریکا، روسیه، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و ایران برگزار شود.
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد نشستی بین المللی درباره سوریه روز شنبه 24مهرماه با حضور سرگئی لاوروف و جان کری وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا و همچنین وزرای امور خارجه چند کشور منطقه ای در لوزان (سوییس) برگزار می شود.
این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: نشست وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه و چند کشور کلیدی منطقه 15 اکتبر در لوزان برای بررسی تدابیر احتمالی برای حل و فصل مناقشه سوریه برگزار می شود.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگو با خبرگزاری فرانسه این نشست را با حضور قدرت های کلیدی منطقه و همچنین روسیه تایید کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: