ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:08 | اکتبر05 تهران

سپاه پاسداران ایران به عربستان هشدار داد

تاریخ: 11:29, 06-10-2016.

تهران. پنج شنبه، 6 اکتبر 2016  میلادی برابر با 15 مهر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران با صدور بیانیه ای به همه شناورهایی که در رزمایش اعلامی عربستان در خلیج فارس حضور دارند هشدار داد؛ به آب‌های سرزمینی ایران نزدیک نشوند.
بنا بر این گزارش، سپاه پاسداران در بیانیه که خطاب به واحدهای شناوری حاضر در این برنامه صادر شده است، گفته:
به کلیه شناورهایی که در رزمایش (سپر خلیج فارس) حضور دارند، اعلام می شود نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد اصالتاً این رزمایش مصداق مشخصی برای تشنج آفرینی و کم کردن امنیت پایدار در خلیج فارس است.
به همین لحاظ عبور هیچ یک از شناورهای نظامی شرکت کننده در این رزمایش حق عبور از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و به هیچ وجهی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی نزدیک نشوند چرا که ما اعلام می داریم این عبور به هیچ وجه مصداق عبور بی ضرر نمی‌باشد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی، برای تامین امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز در آمادگی کامل به سر می برد و با هرگونه حرکت، تلاش و اقدام برای برهم زدن آرامش و امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مقابله متناسب و فوری انجام خواهد داد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: