ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

22:58 | جولای04 تهران

ایران یک گروه تروریستی را نابود کرد

تاریخ: 10:13, 05-10-2016.

تهران. چهار شنبه، 5 اکتبر 2016  میلادی برابر با 14 مهر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران از انهدام یک تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی و هلاکت 12 تن از اشرار مسلح خبر داد .
بنا بر این گزارش، سردار سرتپ پاسدارمحمد پاکپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: هوشیاری رزمندگان قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی منطقه سبب شد این تیم وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت آمـریکا و رژیم اسرائیل کـه امروز (روز گذشته) از مرز کرمانشاه، قصد رخنه بـه داخل خاک میهن اسلامی را داشتند شناسایی و متلاشی شود .
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پس از گرفتار شدن اشرار و تروریست‌ها در تور رزمندگان اسلام طی یک درگیری شدید، این تیم تروریستی به طور کامل منهدم و 12 عضو آن به هلاکت رسیدند .
این درگیری از ظهر روز گذشته در منطقه ثلاث باباجانی استان کرمانشاه در غرب ایران آغاز و تا عصر بطول انجامید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تحسین اقدام قاطع و به موقع رزمندگان سپاه اسلام و همکاری نیروهای بومی در این عملیات گفت: در این عملیات تعداد 3 تن از رزمندگان اسلام هم مجروح و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست‌ها از اشرار مسلح بدست آمد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: