ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:40 | اکتبر06 تهران

هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران درباره کارشکنی های امریکا

تاریخ: 04:46, 30-09-2016.

تهران. جمعه، 30 سپتامبر 2016 میلادی برابر با 9 مهر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: اگر قرار باشد برای کارهای کوچکی مانند خرید هواپیمای مسافربری نیز شاهد کارشکنی و اخلال از طرف امریکا باشیم تصمیمات جدی تری برای احقاق حقوق خود خواهیم گرفت.
بنا بر این گزارش، به نقل از تلویزیون دولتی ایران، علی شمخانی صبح روز گذشته با حضور در همایش بزرگداشت شهدای وزارت نیرو در سالن همایش های برج میلاد با انتقاد از بدعهدی های امریکا در اجرای تعهدات برجام افزود: تجربه های مختلف در مذاکرات هسته ای و تحولات منطقه به ما ثابت کرده که اعتماد به آمریکا چه در موضوع آتش بس در سوریه وچه در رفع تحریم های اقتصادی مصداق حرکت کردن به سوی سراب است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش گفت: فرهنگ بی بدیلی که منشأ خلق حماسه های کم نظیر در دفاع مقدس بود امروز راهنمای جوانان ما در عرصه های دفاعی، علمی، مدیریتی و اجتماعی است.
وی در ادامه با طرح این مسئله که برخلاف ابتدای جنگ تحمیلی که فقدان وجود راهبرد مورد اجماع موجب سردرگمی در اتخاذ روش مناسب برای پاسخگویی به تجاوز دشمن شده بود تاکید کرد: امروز با وجود راهبرد اقتصاد مقاومتی امکان بسیج مجموعه ظرفیت های کشور در عرصه نبرد اقتصادی که بسیار پیچیده تر و دشوارتر از نبرد نظامی است فراهم شده است.
وی تصریح کرد: پایه اقتصاد مقاومتی بر باور به توانایی های داخلی و بومی است و هر برنامه، قلم و اقدامی که این باورها را سست کند خواسته یا ناخواسته در راستای منافع دشمن رفتار کرده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: