ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

21:37 | مه17 تهران

ایران از یک شناور پیشرفته رونمایی کرد

تاریخ: 06:06, 14-09-2016.

تهران. چهارشنبه، 14 سپتامبر 2016 میلادی برابر با 24 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ایران از شناور سردار شهید محمد ناظری بزرگترین شناور آلومینیومی با بدنه پیشرفته و فناوری روز دنیا رونمایی کرد .
بنا بر این گزارش، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم رونمایی این شناور پیشرفته در اسکله شهید محلاتی بوشهر گفت: شناور تندرو برد بلند نیروی دریایی سپاه  بر توان بازدارندگی ایران می افزاید و بر دستگاه محاسباتی دشمن به ویژه آمریکا اثر می گذارد.
شناور سردار شهید محمد ناظری  بزرگترین شناور آلومینیومی با بدنه پیشرفته و فناوری روز دنیاست  که با طول 55 متر، عرض 14 و یک دهم متر و ارتفاع 13 متر ده هزار کیلومتر برد دریانوردی دارد.
وی افزود: این شناور با شکل بدنه پیشرفته، تعادل پایدار در امواج بلند، برد بلند دریانوردی، قابلیت دریانوردی در امواج خروشان، قابلیت حمل صد مسافر و بالگرد و بار به طور همزمان  و سرعت بالا به همت متخصصان سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و در موسسه شهید محلاتی از موسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بوشهر ساخته شده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: