ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:47 | جولای04 تهران

ایران حملات تروریستی زنجیره ای در سوریه را محكوم كرد

تاریخ: 08:18, 07-09-2016.

تهران. چهارشنبه، 7 سپتامبر 2016 میلادی برابر با 17 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، بهرام قاسمی سخنگو ورئیس مرکز دیپلماسی عمومی ورسانه ای  وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن حملات تروریستی زنجیره ای در نقاط مختلف سوریه  در استان های طرطوس، حمص، حسکه و حومه دمشق که منجر به کشته شدن ده ها نفر از مردم بیگناه این کشورشد، با دولت و ملت سوریه ابراز همدردی کرد.
بنا بر این گزارش، قاسمی خاطرنشان ساخت: اقدام تروریست های جنایتکار تکفیری و حامیان وهابی آنها در هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی، نشانه عجز و شکست آنها در نبرد نظامی و  رؤیاهای  خام سیاسی آنها در منطقه است که منجر به تکرار روزمره اینگونه جتایات دهشتناک و بوجود آورنده صحنه های دردناک و شرم آور در سوریه و عراق و یمن شده است.
سخنگوی وزارت خارجه ایران تأکید کرد: مجامع ببن المللی و جامعه جهانی باید دست از بی تفاوتی نسبت به آمران، حامیان و مسببان  این جنایات  شرم آور برداشته و در اجرای مسئولیت  تاریخی، قانونی و انسانی خود درجهت مقابله ریشه ای با تروریسم تکفیری جدیت اساسی و  لازم را  نشان دهند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: