ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:40 | مه19 تهران

امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت ایران و فنلاند

تاریخ: 06:22, 31-08-2016.

تهران. چهارشنبه، 31 آگوست 2016 میلادی برابر با 10 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تفاهم نامه همکاریهای مشترک در حوزه سلامت بعد از ظهر روز گذشته به امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران و  وزیر امور خانواده و خدمات اجتماعی  فنلاند رسید.
بنا بر این گزارش،وزرات بهداشت ایران، این تفاهم نامه در راستای گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف  سلامت، پزشکی، داروسازی و تحقیق و به منظور تقویت و حمایت از همکاری مشترک برای دستیابی به بالاترین استانداردهای بین المللی پزشکی بعد از ظهر روز گذشته  در 7 بند به امضای دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ایران و  دکتر یوحا رولا، وزیر امور خانواده و خدمات اجتماعی  فنلاند رسید.
بر اساس این تفاهم نامه ایران و فنلاند در زمینه های درمان و خدمات بيمارستانی، ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری ها، دارو، تجهيزات پزشكی و محصولات بهداشتی و آرايشی، مواد غذايی و تغذيه، تحقيقات پزشكی و افزایش توانمندی های نیروهای بهداشتی همکاری خواهند کرد.
این تفاهم نامه بعد از ظهر امروز در محل وزارت امور خانواده و خدمات اجتماعی فنلاند به امضای طرفین رسید.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران  دیروز در راس هیاتی به فنلاند سفر کرده است.
بازدید از موسسه ملی بهداشت فنلاند و پیشرفته ترین مرکز تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی  و نیز چند بیمارستان و مرکز درمانی در فنلاند از دیگر برنامه های سفر دکتر هاشمی به این کشور خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: