ارزش طرح های دانشگاهی ایران و اروپا به یک میلیون یورو رسید

تاریخ: 03:40, 29-08-2016.

تهران. دوشنبه، 29 آگوست 2016 میلادی برابر با 8 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ارزش طرح های علمی که با همکاری دانشگاه های ایران و اروپا در حال اجراست بیش از یک میلیون یورو است .
بنا بر این گزارش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران عصر روز گذشته در جمع استادان، فعالان علمی و سیاسی دانشگاه های استان سمنان با اعلام این خبر گفت: 140 پروژه مشترک تحقیقاتی ایران با کشورهای دیگر در حال اجراست که از این تعداد سه پروژه با اتحادیه اورپاست .
محمد فرهادی گفت: مباحث مشترکی با دانشگاه های معتبر دنیا مانند آموزش های مشترک، تاسیس مراکز تحقیقاتی، دوره های تحصیلی مشترک و تبادل علمی در حوزه های مختلف با کشورهای دنیا در حال پیگیری است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران افزود: در دولت یازدهم 130 میلیون دلار محصولات شرکت های دانش بنیان به خارج از کشور صادر شده است.
وی با اشاره به تحصیل چهار میلیون و 800 هزار دانشجو در دو هزار و 800 مرکز و موسسه آموزش عالی ایران گفت: آموزش عالی کشور نیازمند کیفی سازی است و  افزایش ارتباط با دانشگاه های معتبر جهانی به منظور توانمندسازی علمی دانشگا ه های داخلی از اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه وزارت علوم است که با جدیت دنبال می شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران در سفر یک روزه به استان سمنان  مرکز تولیدی، آموزشی و عمرانی دانشگاهی و صنعتی را افتتاح کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: