ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:41 | سپتامبر17 تهران

روابط تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و فوجوی چین گسترش می یابد.

تاریخ: 01:49, 25-08-2016.

تهران. پنج شنبه، 25 آگوست 2016 میلادی برابر با 4 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس انجمن بین المللی دوستی شهر فوجو درحاشیه امضای پیش نویس عضویت اتاق بازرگانی اصفهان در کمیته توسعه تجاری و سرمایه گذاری اتحادیه همکاری شهرهای در مسیر جاده ابریشم در اصفهان، به نقش کلیدی شهرهای فوجو و اصفهان درتوسعه روابط تجاری و فرهنگی ایران و چین اشاره کرد و گفت: احیای جاده خاکی و دریایی ابریشم  می تواند روابط تجاری و فرهنگی کشورهای در مسیر ابریشم را فراهم کند.
بنا بر این گزارش، به نقل از تلویزیون دولتی ایران، شن وی مین افزود: همایش مجمع شهرهای هم پیمان جاده آبی و خاکی ابریشم امسال در شهر فوجو استان فوجیان چین برگزار می شود و اصفهان یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار در احیای جاده ابریشم است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم در حاشیه امضای این پیش نویس گفت: این پیش نویس باحضور اعضای انجمن بین المللی دوستی شهر فوجو چین در اتاق بازرگانی اصفهان به امضا طرفین رسید.
سید عبدالوهاب سهل آبادی افزود: یادداشت تفاهم با اتاق بازرگانی شهر فوجو و همچنین پذیرش عضویت در اتحادیه مسیر آبی خاکی جاده اربریشم برای  تبادل توانمندی های اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری مشترک بین شهر های عضو   به امضای دو طرف می رسد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: کمیته مشترک توسعه سرمایه گذاری و تجارت با محوریت معرفی فرصت های تجاری  و سرمایه گذاری شهرهای اصفهان و فوجو به یکدیگر و همچنین تبادل  اطلاعات  در شهر فوجوی چین تشکیل شده است .

به اشتراک گذاشتن اخبار: