ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:19 | جولای07 تهران

ایران اجرای طرح فیبر نوری تا پشت در خانه و محل کار را آغاز کرد

تاریخ: 05:02, 23-08-2016.

تهران. سه شنبه، 23 آگوست 2016  میلادی برابر با 2 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، طرح فیبر نوری تا درب منازل و شرکت ها ( طوبی ) برای نخستین بار در ایران در شهر اصفهان به بهره برداری رسید .
بنا بر این گزارش، این طرح ابتدا در کلان شهر اصفهان و در خیابان های چهارباغ بالا، توحید و آمادگاه با حدود 10 هزار پورت و در اختیار قرار دادن اینترنت پهنای باند تا 50 مگابایت بر ثانیه و در مراحل بعدی در سراسر استان اصفهان اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح طرح طوبی در اصفهان گفت: رساندن فیبر نوری به درب منازل یا شرکت ها، موضوع دسترسی به شبکه اینترنت و خدمات باند پهن را تضمین و پایدار می کند.
رسول سراییان با اشاره به شبکه ملی اطلاعات گفت: بخش اصلی و حیاتی این شبکه، دسترسی مردم به سرویس پهنای باند است که اجرای این طرح در این زمینه انجام می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان نیز در این آیین گفت: شرکت مخابرات اصفهان از چهار سال گذشته پیاده سازی طرح فیبر نوری تا درب منازل را در دستور کار خود قرار داد و از ابتدای امسال سیم های مسی را در توسعه شبکه حذف و فیبر نوری را جایگزین آن کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: