ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:32 | جولای07 تهران

توقف استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه ایران

تاریخ: 06:58, 23-08-2016.

تهران. سه شنبه، 23 آگوست 2016  میلادی برابر با 2 شهریور 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه همدان گفت: روسیه نه در ایران پایگاه دارد و نه مستقر شده است؛ موضوعی بود که انجام شد و عجالتاً پایان یافت.
بنا بر این گزارش، بهرام قاسمی روز گذشته در نخستین نشست خبری خود و در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران گفت: ما می توانیم با بعضی کشورها در بعضی حوزه ها اشتراک نظر داشته باشیم از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم و داعش که روابط ایران و روسیه بسیار نزدیک است.
وی یادآور شد: آنچه منطقه را ناامن می کند برای ما مهم است و امنیت ایران برای ما اهمیت دارد و برای تامین امنیت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.
سخنگوی وزارت امورخارجه تصریح کرد: در این زمینه مشترک نوعی تفاهم با طرف روسی داشتیم برای اینکه به طور مشترک اقداماتی انجام دهیم یکی از آنها این بود که با مجوز و اطلاع قبلی و درخواست روس ها به آن ها اجازه دهیم از فضا و تسهیلات ایران استفاده کنند تا بتوانند در منطقه ناامن سوریه که هدف و خواسته خود ما است مبارزه کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: