ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:37 | مه19 تهران

ایران باند انتقال شیشه از فرودگاه امام خمینی را منهدم کرد

تاریخ: 03:27, 17-08-2016.

تهران. چهارشنبه، 17 آگوست 2016 میلادی برابر با 27 مرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس پلیس فرودگاه های ایران از دستگیری سرباند اصلی قاچاق شیشه در فرودگاه بین المللی امام خمینی خبر داد.
بنا بر این گزارش، سردارحسن مهری درگفت و گو با تلویزیون دولتی ایران گفت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی به مسافری که عازم لندن بود مشکوک شدند.
وی افزود: درتحقیقات تکمیلی پلیس از این فرد 5.5 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و 1.5 کیلوگرم شیره تریاک که بسیارماهرانه در کیف لپ‌تاپ جاسازی کرده بود، کشف و ضبط شد.
سردار مهری ارزش ریالی بسیار زیاد و چندین برابری انواع موادمخدر در کشورهای اروپایی را مهمترین انگیزه و عامل برای شبکه های قاچاق مواد مخدر بیان کرد.
وی با اشاره به روی آوردن قاچاقچیان مواد مخدر به شیوه های نوین و جاسازی این مواد در محموله های پستی گفت: کشفیات مواد مخدر از محموله‌های پستی در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 11 برابر رشد یافته است.
سردار مهری همچنین از شناسایی، دستگیری و انهدام یک باند 7 نفره قاچاق مواد مخدرکه با جاسازی در دستگاه‌های گرمکن غذا قصد داشتند 20 کیلوگرم تریاک را از فرودگاه امام به مقصد استرالیا منتقل کنند؛ خبر داد.
وی گفت:  در حوزه سرقت نیز 10 درصد وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور در 4 ماهه نخست امسال کاهش یافته اما کشفیات پلیس در این حوزه بیش از 40 درصد افزایش یافته است.
سردار مهری فرودگاه‌های مهرآباد، امام خمینی و مشهد را بیشترین هدف سارقان فرودگاهی کشور بیان کرد.
وی با اشاره به دستگیری 13 سارق در فرودگاه‌های امام و مهرآباد در 4 ماه نخست امسال از دستگیری فردی خبر داد که در 23 سرقت از بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و ترمینال جنوب، بیش از 40 میلیون تومان از مسافران سرقت کرده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: