ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

12:33 | جولای05 تهران

ایرانیان بازداشت شده در کویت به اتهام ورود غیر قانونی دستگیر شدند

تاریخ: 10:14, 17-08-2016.

تهران. چهارشنبه، 17 آگوست 2016 میلادی برابر با 27 مرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، قاسمی در رابطه با بازداشت شدگان ایرانی در کویت تاکید کرد که پیگیری های لازم تا روشن شدن موضوع و حصول نتیجه ادامه دارد.
بنا بر این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص علت بازداشت و آخرین وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت اظهار داشت:  بر اساس ادعاهای مطرح شده، این گروه قصد ورود غیرقانونی به کشور کویت، با هدف و انگیزه اقامت غیرقانونی و کار در این کشور را داشتند که توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر شدند.
قاسمی افزود: بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت مأموریت داده شد که سریعاً موضوع را بررسی و ادعاهای مطرح شده و همچنین آخرین وضعیت بازداشت شدگان را پیگیری کند.
وی افزود: متعاقباً کاردار کشورمان در کویت ضمن هماهنگی با مقامات کویتی با دستگیر شدگان ملاقات کرد.
قاسمی در ادامه گفت: در همین راستا نماینده سفارت با حضور در بیمارستان، از فرد زخمی شده در جریان دستگیری نیز عیادت و حال وی را رضایت بخش توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: پیگیری ها تا روشن شدن ادعای مطرح شده و وضعیت بازداشت شدگان تا حصول نتیجه و از مجاری ذیربط ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: