ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

12:05 | جولای03 تهران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران به جمهوری آذربایجان سفر کرد

تاریخ: 01:52, 02-08-2016.

تهران. سه شنبه، 2 آگوست 2016  میلادی برابر با 12 مرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران بررسی زمینه های لازم درمذاکرات چندجانبه بین روسای جمهوری ایران و آذربایجان در بخش اقتصادی را از برنامه های خود در سفر به باکو اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، به نقل از تلویزیون دولتی ایران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران روز گذشته در صدر هیاتی وارد جمهوری آذربایجان شد.
محمود واعظی در فرودگاه باکو با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به جمهوری آذربایجان در اوایل هفته آینده، به دنبال سفر الهام علی اف، به ایران همچنین برگزاری اجلاس سه جانبه روسای جمهوری ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در پایان این سفر، گفت: فراهم کردن مقدمات این سفر مهم به ویژه نهایی کردن اسناد وزارت خانه ها و سازمان ها برای امضای روسای جمهور از اهداف اصلی سفر من و هیات همراه به باکو است.
واعظی بررسی زمینه های لازم در مذاکرات دوجانبه و سه جانبه بین روسای جمهور در بخش اقتصادی را از دیگر برنامه های خود در این سفر اعلام کرد و افزود:  امیدوارم این سفر هم در روابط ایران و جمهوری آذربایجان و همچنین در روابط سه جانبه جمهوری اسلامی ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان یک گام جدی به جلو باشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: