ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

12:21 | جولای03 تهران

مناقصه ساخت خط لوله انتقال گاز ایران به عمان

تاریخ: 06:41, 02-08-2016.

تهران. سه شنبه، 2 آگوست 2016  میلادی برابر با 12 مرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران اعلام کرد: به محض اعلام نتایج مطالعاتی پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به عمان نسبت به انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدام می شود.
بنا بر این گزارش، علیرضا کاملی با بیان این که فعالیت های مربوط به پــروژه خط لوله انتقال گاز ایران به عمان به سرعت در حال انجام است، افزود: بخش دریایی سمت ایران و عمان به اتمام رسیده و هم اکنون ارزیابی اطلاعاتی که از بستر دریا به دست آمده، در حال انجام است.
علیرضا کاملی پیش بینی کرد که حدوداً تا دو ماه آینده مطالعات بخش خشکی و ظرف سه ماه آینده مطالعات بخش دریایی پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به عمان به اتمام برسد.
کاملی افزود: به محض اعلام نتایج مطالعاتی این پروژه صادراتی، به اتفاق طرف عمانی نسبت به چگونگی و نحوه انتخاب شرکت های پیمانکار متقاضی برای اجرای این خط لوله، اقدام می شود.
وی با بیان این که هم اکنون تعداد زیادی از شرکت های اروپایی و آسیایی، آمادگی خود را برای انجام سرمایه گذاری و اجرای پروژه خط لوله صادرات گاز ایران به عمان اعلام کرده اند، افزود: بزودی به همراهی طرف عمانی و توافق دو جانبه نسبت به انجام مناقصه و انتخاب آنها تصمیم گیری می کنیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: