ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:12 | سپتامبر29 تهران

ایران حضور متهم سوری در حادثه حمله به سفارت عربستان را تکذیب کرد

تاریخ: 11:13, 21-07-2016.

تهران. پنج شنبه، 21 جولای 2016 میلادی برابر با 31 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت جمهوری اسلامی ایران حضور تبعه سوری در حادثه حمله به سفارت عربستان در ایران را تکذیب کرد.
بنا بر این گزارش، قاضی سیدحمید حسینی در گفتگو با خبرنگاران افزود:‌ اخیراً اخباری مبنی بر حضور یک تبعه سوری در حادثه حمله به سفارت عربستان منتشر شده که این خبر تکذیب می شود.
وی تصریح کرد: همه متهمان تعرض به سفارت عربستان ایرانی هستند و پرونده در دادگاه کارکنان دولت و دادگاه ویژه روحانیت در دست بررسی است.
سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت تاکید کرد:‌ هیچ اتهامی به پرسنل نیروی انتظامی در پرونده حمله به سفارت عربستان وارد نیست و متهمی در این خصوص به دادگاه معرفی نشده است.
سال گذشته در جریان اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه،‌ عده ای در مقابل کنسولگری عربستان در تهران تجمع کردند.
در جریان این تجمع برای 48 متهم کیفرخواست صادر شده که 21 نفر از آنان، 28 و 29  تیر امسال در شعبه 1060 دادگاه کارکنان دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست قاضی فرشید دهقانی محاکمه شدند.
بخش دیگری از این پرونده به متهمانی اختصاص دارد که قرار است در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شوند و روز گذشته دادستان کل کشور اعلام کرد این دادگاه به زودی برگزار می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: