ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:49 | سپتامبر30 تهران

انتقاد تند ظریف از حضور ترکی فیصل در اجتماع سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران (منافقین)

تاریخ: 02:35, 13-07-2016.

تهران. چهارشنبه، 13 جولای 2016 میلادی برابر با 23 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر خارجه ایران گفت: حضور ترکی فیصل در اجتماع منافقین (سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران) نشان دهنده بی کفایتی و بی درایتی است.
بنا بر این گزارش، محمد جواد ظریف درباره اجتماع سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران (منافقین) در پاریس و میزبانی فرانسه گفت: متاسفانه این تحول جدیدی نیست حضور گروهک تروریستی منافقین در فرانسه سال هاست که آغاز شده است این بازی سیاسی هم که سالانه برگزار می کنند نخستین بار نیست .
وی افزود: این بازی که شکل گرفته همه ساله با تعدادی از افراد با شناسنامه معیوب از کشورهای مختلف حضور می یابند و سخنرانی می کنند .
ظریف تصریح کرد: افرادی مانند بولتن و کینگریج سال هاست که در این اجلاس حاضر می شوند و از تروریست ها حمایت می کنند که آن هم اتفاق جدیدی نیست و همیشه سیاستشان همین بوده است.
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران با ابراز تاسف از حضور ترکی فیصل در اجتماع سازمان تروریستی مجاهدین خلق ایران (منافقین) افزود: وی هم تولید کننده القاعده و طالبان و هم دارای  نقش بسیار ننگینی در سابق رژیم سعودی داشته است کهذا حضورش قدری خبرساز شد که آن هم نشان دهنده بی کفایتی و بی درایتی این افراد است که مانند صدام آینده خود را به تروریست ها گره می زنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: