ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:05 | سپتامبر30 تهران

سفر هیئت بزرگ بازرگانی ایران به آستراخان روسیه

تاریخ: 03:56, 05-07-2016.

تهران. سه شنبه، 5 جولای 2016  میلادی برابر با 15 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام هیات تجاری ـ بازاریابی ایران به بندر آستراخان روسیه در اواخر تیرماه سال جاری خبر داد.
بنا بر این گزارش، در هیات اعزامی ایران، مقامات ارشد وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاوزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی و سازمان‌های استانی به¬ عنوان نمایندگان بخش دولتی و همچنین مسئولان اتاق مشترک ایران و روسیه، شرکت‌های خوشنام صادراتی، فعالان اقتصادی ایران در جنوب روسیه، تورگردانان، شرکت‌های حمل و نقل و لجستیک، کشتیرانی و خدمات بندری و همچنین اتاق‌های بازرگانی استان‌های شمال کشور مشارکت خواهند داشت.
اعزام این هیات به دلیل همزمانی با افتتاح رسمی خط پروازی منظم تهران ـ آستراخان با تخفیف 50 درصدی هزینه بلیت همزمان خواهد بود.
از مهم ترین برنامه‌ها و اهداف حضور این هیات در روسیه می¬توان به ملاقات با مسئولان تجاری و لجستیکی بندرآستراخان، اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان و نیز برگزاری همایش مشترک صادرکنندگان ایرانی با نمایندگان اتاق‌های بازرگانی استان‌های جنوبی روسیه اشاره کرد.
همچنین بازدید از مرکز تجاری با عنوان سرای تجاری اتاق گیلان و ایران، شناسایی ظرفیت‌های بندر آستراخان به ¬عنوان هاب صادرات به روسیه و مذاکره با خریداران روسی کالاهای ایرانی از برنامه‌هایی است که ‌این هیات تجاری در روسیه دنبال می‌کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: