ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:59 | سپتامبر30 تهران

ایران انفجارهای تروریستی در عربستان را محکوم کرد

تاریخ: 09:13, 05-07-2016.

تهران. سه شنبه، 5 جولای 2016  میلادی برابر با 15 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: تروریسم مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.
بنا بر این گزارش، به نقل از بخش دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه ایران، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور، انفجارهای انتحاری شامگاه دیروز در مناطق مختلف عربستان از جمله عملیات تروریستی در نزدیکی مسجد النبی و نیز در منطقه قطیف را محکوم کرد.
وی ضمن ابراز همدری با خانواده های قربانیان این حوادث افزود: همانگونه که بارها از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام گردیده است تروریسم در هر شکل آن و در هر نقطه از جهان به شدت محکوم است و باید با جدیت تمام توسط تمامی کشورها با منابع، علل و عوامل آن برخورد قاطع به عمل آید.
وی همچنین افزود: تروریسم لجام گسیخته ای که امروز بخصوص در منطقه شاهد آن هستیم نشان داده است که این پدیده شوم، مرز و ملیت نمی شناسد و هیچ راه حلی جز ایجاد یک اجماع و انسجام بین المللی و منطقه ای علیه آن وجود ندارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: