مرز پرویزخان بین ایران و عراق بسته شد

تاریخ: 05:09, 04-07-2016.

تهران. دوشنبه، 4 جولای 2016 میلادی برابر با 14 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مرز رسمی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین ایران از امروز به مدت 5 روز تعطیل است.
بنا بر این گزارش، به نقل از تلویزیون دولتی ایران، معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت : تعطیلی صادرات از مرز پرویزخان با توجه به اعلام طرف عراقی، و به خاطر تعطیلات عید سعید فطر که در کشور عراق چند روز به طول می انجامد ، صورت می گیرد.
نعمت الله نازپرورده گفت: بر این اساس از امروز دوشنبه تا شنبه 19 تیر، صادرات کالا از مرز پرویزخان به سمت عراق تعطیل می شود.
وی افزود: البته گمرک جمهوری اسلامی ایران مشکلی برای صادرات در ایام عید فطر ندارد چه بسا که روی زمین ماندن برخی کالاها به علت تعطیلات هم صحیح نیست اما بنا به درخواست طرف عراقی، این تعطیلات 5 روزه اعمال خواهد شد.
نازپرورده با بیان اینکه در ایام تعطیلات، تردد مسافر از دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین، کمافی السابق، بدون وقفه انجام می شود گفت: در این ایام، دستگاه های اداری مستقر در مرز باز بوده و به وظایف خود می پردازند.
روزانه حدود هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و 500 دستگاه کامیون هم از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: