سنگاپور خواستار سرمایه گذاری در جزیره لاوان ایران

تاریخ: 05:53, 01-07-2016.

تهران. جمعه، 1 جولای  2016 میلادی برابر با 11 تیر 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان از علاقمندی سنگاپوری ها برای حضور و سرمایه گذاری به منظور توسعه زیرساخت ها در این منطقه خبر داد.
بنا بر این گزارش، به نقل از شانا، عبدالحمید زارعی در دیدار با نماینده شرکت تال اینجینیرینگ مالزی با بیان این که این شرکت علاقمند به حضور و سرمایه گذاری در منطقه لاوان است به فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه اشاره کرد و گفت: جذابیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لاوان چشم سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه برای توسعه زیر ساخت های منطقه لاوان افزود: ما برای جذب سرمایه، از حضور شرکت های معتبر و مطمئن استقبال می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی لاوان ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده شرکت های بین المللی برای حضور در منطقه ویژه، باید صلاحیت و اعتبار این شرکت ها بررسی شود.
به گزارش منطقه ویژه اقتصادی لاوان، نماینده شرکت تال اینجینیرینگ مالزی نیز ضمن ابراز علاقه برای سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی انرژی لاوان، تصریح کرد: این شرکت برای سرمایه گذاری در طرح های نفتی و زیر شاخه های آن همچون فرآورش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی آمادگی دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: