ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

15:58 | سپتامبر24 تهران

ایران گزارش آمریکا را بی اعتبار دانست

تاریخ: 04:13, 07-06-2016.

تهران. سه شنبه، 7 ژوئن  2016  میلادی برابر با 18 خرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، گزارش آمریکا مبنی بر قراردادن جمهوری اسلامی ایران در لیست کشورهای حامی گروه های تروریستی را از نظر جمهوری اسلامی ایران بی اعتبار دانست.
بنا بر این گزارش، آقای جابری انصاری در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این باره، افزود:‌ فقط می توان از این گزارش به عنوان یک دستورالعمل ایدئولوژیکی و "کپی پیست" یاد کرد که هر ساله تکرار می شود.
وی اضافه کرد: در این گزارش آمریکایی ها بدیهی ترین واقعیات را لحاظ نکردند چرا که جمهوری اسلامی ایران خود یکی از قربانیان تروریسم در جهان است و در این زمینه هفده هزار قربانی داده و عملیات های تروریستی علیه آن انجام شده است .
جابری انصاری تاکید کرد: گروه های تروریستی که علیه جمهوری اسلامی ایران همواره عملیات های تروریستی انجام می دهند مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا هستند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر پیشتاز مبارزه با جریان های تروریستی و گروه های تکفیری است و این موضوع را در منطقه و جهان دنبال می کند .
جابری انصاری بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کمترین اعتباری برای این گزارش آمریکا قائل نیست و آن را یک گزارش سیاست زده می داند

به اشتراک گذاشتن اخبار: