ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:54 | سپتامبر19 تهران

وزرای خارجه ایران و لتونی یادداشت تفاهم امضا کردند

تاریخ: 05:15, 03-06-2016.

تهران. جمعه، 3 ژوئن  2016 میلادی برابر با 14 خرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دکتر ظریف وزیر امور خارجه ایران در دومین ملاقات رسمی خود در لتونی با آقای ادگار رینکویچ وزیر خارجه لتونی دیدار و گفتگو کرد.
بنا بر این گزارش، در این دیدار که نخست با ملاقات خصوصی دو وزیر خارجه آغاز و سپس با حضور هیات های همراه در ضیافت ناهار کاری وزیر خارجه لتونی به افتخار دکتر ظریف، ادامه یافت در خصوص روابط دوجانبه در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پارلمانی و کنسولی و مسائل منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام دو کشور گفتگو و تبادل نظر شد.
دکتر ظریف در این دیدار ضمن تشریح زمینه های همکاری مشترک در حوزه های سیاسی و اقتصادی ابراز امیدواری کرد سطح روابط و همکاری های دو کشور ارتقاء یابد.
وزیر خارجه لتونی نیز با اشاره به همایش اقتصادی ایران - لتونی که با حضور هیات بزرگ اقتصادی همراه وزیر خارجه و بازرگانان لتونی در حال برگزاری بود گفت زمینه های بسیاری برای همکاری دو کشور وجود دارد و لتونی از افزایش همکاری های دو کشور در همه زمینه ها استقبال می کند.
در پایان این دیدار وزرای خارجه در حضور خبرنگاران یادداشت تفاهم رایزنی های سیاسی دو کشور را امضاء و در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: