ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

21:06 | سپتامبر19 تهران

چهار دیپلمات ربوده شده ایران زنده و در زندان های اسرائیل هستند

تاریخ: 07:21, 01-06-2016.

تهران. چهارشنبه، 1 ژوئن  2016 میلادی برابر با 12 خرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه چهار دیپلمات ربوده شده در لبنان یقیناً در زندان های رژیم اسرائیل زنده و اسیر هستند، گفت: در سال های گذشته خانواده این چهار دیپلمات با حضور در کمیسیون امنیت ملی، اسناد و مدارکی را دال بر زنده بودن آنها ارائه کردند.
بنا بر این گزارش، به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ایران با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره زنده بودن سردار متوسلیان و سه دیپلمات ایرانی، افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوره‌های هشتم و نهم بارها اعلام کرد که شواهد بسیاری مبنی بر زنده بودن این چهار دیپلمات وجود دارد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه چهار دیپلمات ربوده شده در لبنان یقیناً در زندان های رژیم اسرائیل زنده و اسیر هستند، گفت: در سال های گذشته خانواده این چهار دیپلمات با حضور در کمیسیون امنیت ملی، اسناد و مدارکی را دال بر زنده بودن آنها ارائه کردند، از طرف دیگر در هفته اخیر نیز اخبار بسیاری درباره مشاهده این افراد در زندان رژیم اسرائیل به گوش می رسد.
این 4 دیپلمات ایرانی، در 14 تیر 1361 در مسیر سفارت ایران در بیروت بودند که در یک پست بازرسی به دست یک گروه شبه نظامیان فالانژ، ربوده و بعدها طبق خبرهای رسمی و غیررسمی، تحویل رژیم اسرائیل شدند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: