ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:56 | سپتامبر22 تهران

ایران اروپا را به مبارزه جدی با مواد مخدر فراخواند

تاریخ: 06:38, 26-05-2016.

تهران. پنج شنبه، 26 می  2016 میلادی برابر با 6 خرداد 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر کشور ایران به خبرنگاران لهستانی گفت: با تیتر درشت در رسانه های خود بنویسید ایران، اروپا را به مبارزه جدی و همه جانبه با معضل جهانی مواد مخدر فرا خواند.
بنا بر این گزارش، به نقل از سایت وزارت کشور ایران، وزیر کشور ایران در آخرین روز سفر به لهستان در جمع خبرنگاران پس از تشریح اقدامات برجسته جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت:  علیرغم همه فداکاری هایی که نیروهای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر و ممانعت از ترانزیت مواد مخدر به اروپا و دیگر کشورها و بویژه در مسیر کشورهای واقع در مسیر بالکان انجام می دهد، اما متاسفانه کشورهای موصوف هیچگونه همکاری و حمایت تجهیزاتی و حتی اطلاعاتی از ایران نداشته و ندارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از برجام و پذیرش حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای استفاده صلح أمیز از انرژی هسته ای، مهمترین اولویت ایران، توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با جامعه جهانی است افزود: امضای دو سند مهم ، آنهم در سطح موافقت نامه و در حوزه های امنیتی و اقتصادی، در سطح مقامات ذیربط دو کشور طی یکسال گذشته، نشان از عزم جدی رهبران ایران و لهستان، برای توسعه همکاری های  همه جانبه دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: