ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:11 | مه19 تهران

ایران اسناد طبقه بندی شده جنگ ایران و عراق را منتشر می کند

تاریخ: 07:43, 20-05-2016.

تهران. جمعه، 20 می  2016 میلادی برابر با 31 اردیبهشت 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تاریخ شفاهی جنگ در حال تدوین است و همه می توانند نقش مهمی در تکمیل آن داشته باشند.
اسناد طبقه بندی شده دوران دفاع مقدس به مرور منتشر می شود .
تهران. جمعه، 20 می  2016 میلادی برابر با 31 اردیبهشت 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری مرکز مازندارن گفت : اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس (جنگ هشت ساله ایران و عراق)  که تاکنون منتشر نشده است در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایران قرار گرفته و به مرور منتشر می شود .
بنا بر این گزارش، سردار کارگر همچنین گفت: دایره المعارف دفاع مقدس تا پایان برنامه ششم توسعه تدوین می شود.
به گفته او تاریخ شفاهی جنگ نیز در حال تدوین است و همه افراد به ویژه بانوان می توانند نقش مهمی در تکمیل آن داشته باشند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایران با بیان اینکه بانوان فرصت و دقت بیشتری در ثبت و نقل وقایع دوران دفاع مقدس دارند افزود: متقاضیان همکاری در این طرح می توانند به پایگاه های مقاومت بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و اداره های حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراجعه کنند.
به گفته سردار کارگر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراکز استان ها؛ متولی جمع آوری و تدوین تاریخ شفاهی جنگ است .

به اشتراک گذاشتن اخبار: