ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:21 | ژوئن28 تهران

امیر عبداللهیان با سید حسن نصرالله تحولات منطقه را برسی کردند

تاریخ: 09:30, 16-05-2016.

تهران. دوشنبه، 16 می  2016 میلادی برابر با 27 اردیبهشت 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه ایران با دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و با وی درباره آخرین تحولات فلسطین، لبنان و منطقه به‌ویژه اوضاع سوریه رایزنی کرد.
بنا بر این گزارش، به نقل از وزارت خارجه ایران، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار شهادت حاج مصطفی بدرالدین از رهبران مقاومت علیه رژیم اسرادیل را به سیدحسن نصرالله تبریک و تسلیت گفت.
دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این دیدار با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم اسرائیل و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.
سیدحسن نصرالله با انتقاد از رفتار کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف میان مسلمانان عمل می کنند بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات رژیم اسرائیل تاکید کرد.
سید حسن نصرالله سیاست جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به حل سیاسی بحران های منطقه ای را ستود و گفت: طرف هایی که در منطقه با تمرکز بر روش های نظامی و امنیتی و استفاده ابزاری از تروریسم اهدافشان را پیگیری می کنند مسبب بی ثباتی و رشد تروریسم هستند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: