ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:50 | مه19 تهران

ایران آمریکا را درباره روند اجرایی برجام تهدید کرد

تاریخ: 08:48, 21-04-2016.

تهران. پنج شنبه، 21 آوریل  2016 میلادی برابر با 2 اردیبهشت 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس جمهور ایران با اشاره به روند اجرایی برجام گفت: اگر هرجا ما در طرف مقابل کندی یا در اجرای وظایفشان کاستی ببینیم باید برخورد کنیم و تذکر دهیم، باید در برابر آنها بایستیم و اگر وظیفه بالاتری داشتیم باید انجام دهیم.
بنا بر این گزارش، آقای روحانی در جلسه امروز هیات دولت در سخنانی تاکید کرد: این به آن معنا نیست که در برابر طرف مقابل حواسمان جمع نباشد و بر کار طرف مقابل نظارت و یا راستی آزمایی نکنیم بلکه باید این کار را انجام دهیم.
وی با اشاره به فضای بوجود آمده پس از برجام خاطرنشان کرد: این مقدار فضایی که به وجود آمده است همه باید از آن استفاده و بهره‌برداری کنیم مخصوصاً برای اقتصاد مقاومتی که امسال باید آن را عملیاتی کنیم و به اقدام و اجرا درآوریم.
رئیس جمهور ایران با اشاره به تلاش های دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: برجام فضایی ایجاد کرده تا بهتر اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.
آقای روحانی خاطرنشان کرد:‌ در همه بندهای اقتصاد مقاومتی چه در جذب سرمایه، چه در صادرات غیرنفتی و چه در صادرات نفت و گاز و در دیپلماسی اقتصادی، برجام فضایی برای ما آماده کرده است که اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: