ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:21 | مه02 تهران

ایر آستانا خط هوایی آلماتی – تهران را راه اندازی می کند

تاریخ: 05:14, 19-04-2016.

تهران. سه شنبه، 19 آوریل 2016  میلادی برابر با 31 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، برای نخستین بار یک شرکت هواپیمایی در حوزه آسیای مرکزی پرواز به ایران را راه اندازی می کند.
بنا بر این گزارش، شرکت هواپیمایی ایرآستانا از دوم ژوئن (13خرداد) برای نخستین بار مسیر پروازی تهران- آلماتی را افتتاح می کند.
ابراهیم کنلیل معاون ارشد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرآستانا در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: قرار است سه پرواز در هفته از آلماتی به تهران به صورت رفت و برگشت انجام شود. وی با اشاره به قانون جدید ایران برای صدور روادید برای خارجی ها ابراز امیدواری کرد از این پس خارجی ها بدون هیچ گونه مراحل اداری در فرودگاه ایران روادید دریافت کنند و این موضوع برای ما هم امیدوارکننده است که گردشگران زیادی به ایران سفر کنند.
معاون ارشد شرکت هواپیمایی ایرآستانا افزود: این شرکت تمام تسهیلات و امکانات لازم را در حال آماده کردن است تا مسافرانی که به ایران سفر می کنند یک سفر خوب و خاطره انگیز را تجربه کنند و ایران که تمام پتانسیل های یک کشور با جاذبه های گردشگری را دارد بتواند همچون همیشه یک میزبان قوی باشد. شرکت هواپیمایی ایرآستانا معتبرین و باتجربه ترین شرکت هواپیمایی قزاقستان است که چندین بار به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اوراآسیایی شناخته شده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: