ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:27 | مه18 تهران

هنگ کنگ برای همکاری با ایران اعلام آمادگی کرد

تاریخ: 03:53, 11-04-2016.

تهران. دوشنبه، 11 آوریل  2016 میلادی برابر با 23 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون اتاق بازرگانی هنگ کنگ در راس هیاتی که به ایران سفر کرده با خزاعی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
بنا بر این گزارش، به نقل از سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، آندرو ولز معاون اتاق بازرگانی هنگ کنگ در راس هیاتی متشکل از فعالان اقتصادی و تجار که برای آشنایی با فضای اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری در ایران به این کشور سفر کرده اند با محمد خزاعی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در محل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران دیدار و با توجه اهمیت این کشور برای شرکت های هنگ کنگی آمادگی خود را برای همکاری های اقتصادی بین دو طرف اعلام کردند.
در ادامه این دیدار خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه همکاری های اقتصادی دو کشور از جمله همکاری در حوزه های بانکی، مالی و اخذ خطوط اعتباری و تشریح جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در منطقه، افزود: همکاری در حوزه آموزش و تبادل اطلاعات بسیار حائز اهمیت بوده و تبادل هیات ها می تواند به آشنایی بیشتر طرفین از ظرفیت ها و  فرصت های سرمایه گذاری به یکدیگر کمک کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: