ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:51 | مه19 تهران

قدر دانی معاون رئیس اجرایی دولت افغانستان از میهمان نوازی ایرانیان

تاریخ: 07:42, 08-04-2016.

تهران. جمعه، 8 آوریل  2016 میلادی برابر با 20 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، افغانستان از جمهوری اسلامی ایران برای پذیرائی اش از مهاجران افغانستان که نمایندگان یک ملت بزرگند تشکر کرد.
بنا بر این گزارش، معاون رئیس اجرایی دولت افغانستان گفت: ایران به مهاجران افغان احترام گذاشته است و از جمهوری اسلامی ایران به خاطر پذیرائی اش از این مهاجران که نمایندگان یک ملت بزرگند سپاسگزاریم.
بنا بر این گزارش، محمد محقق که در ادامه سفر به استان کرمان در جنوب ایران با ریش سفیدان و معتمدان مهاجران افغان مقیم استان کرمان دیدار می کرد افزود: در تمامی عرصه ها همکاری جمهوری اسلامی ایران با مهاجران افغان را می بینیم و امروز با لطف مقام معظم رهبری، حتی کسانی که مدرک و مجوز اقامت ندارند می توانند فرزندان خود را در مدارس ایران ثبت نام کنند و از امکان تحصیل برخوردار شوند.
معاون رئیس اجرایی دولت افغانستان مهاجران بدون مجوز را یکی از مشکلات اساسی در ارائه خدمات مناسب به همه مهاجران افغان در ایران دانست و گفت: در جلساتی که با مسئولان ایرانی داشتیم یکی از مباحث مطرح شده این بود که باید هرچه زودتر کار شناسایی مهاجران بدون مجوز شروع شود و ما این نوید را می دهیم که تا 2 ماه آینده این کار شروع شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: