آغاز سومین ایران گردی قطار گردشگری عقاب طلایی اروپا

تاریخ: 04:26, 06-04-2016.

تهران. چهارشنبه، 6 آوریل  2016 میلادی برابر با 18 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیرکل راه‌آهن استان آذربایجان شرقی ایران(تبریز) از ورود قطار عقاب طلایی به مرز رازی خبر داد.
بنا بر این گزارش، بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایران، گردشگران خارجی پس از بازدید از مناطق دیدنی تبریز، دیروز با قطار برای بازدید از اماکن گردشگری به زنجان، کاشان، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد رفتند.

این قطار بدون سرنشین البته با خدمه از مرز رازی وارد ایران شد و مسافران خارجی در ایستگاه راه‌آهن تبریز سوار آن شدند.
براساس برنامه گردشگران خارجی با هواپیما به تبریز آمدند، دیروز تا عصر از بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و فرهنگی تبریز بازدید کردند و پس از آن در ساعت19:30سوار قطار شدند و تبریز را به مقصد زنجان ترک کردند.
پس از زنجان قطار عقاب طلایی به ترتیب در ایستگاه‌های راه‌آهن کاشان، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد توقف می‌کند تا گردشگران از مناطق گردشگری این شهرها بازدید داشته‌باشند. این قطار 23 فروردین‌ماه به ایستگاه آخر یعنی تهران می‌رسد.
گردشگران خارجی پس از بازدید از مناطق دیدنی تهران با هواپیما به کشور خود باز می‌گردند و قطار عقاب طلایی بدون سرنشین 24  فروردین‌ماه  ساعت 16:30 از مرز رازی ایران خارج و وارد کشور ترکیه می‌شود.
این قطار متعلق به کشور مجارستان است و از شهر بوداپست مجارستان حرکت کرد و به ایران آمد. گردشگران این قطار 43 نفرند که آمریکایی، اروپایی و استرالیایی هستند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: