دوهزار دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس ایران اضافه می شود

تاریخ: 04:03, 01-04-2016.

تهران. جمعه، 1 آوریل  2016 میلادی برابر با 13 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون اجرایی اورژانس ایران از ورود 2 هزار دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس این کشور خبر داد.
بنا بر این گزارش، جعفر میعاد فر در بازدید و ارزیابی از اورژانس های ایران، در شهر یاسوج مرکز استان کهکیلوئیه و بویراحمد گفت: به منظور تسریع و تسهیل در امر امداد و نوسازی ناوگان اورژانس کشور این تعداد امسال به مراکز اورژانس در سراسر کشور افزوده می شود .
وی با بیان ضرورت تجهیز واحد های اوژانس به کادر پزشکی متخصص از جمله جراح و اورتوپد و پیراپزشکی افزود: به منظور دسترسی آسان پزشک متخصص به بیمار تلاش شد امسال با استقرار پزشک متخصص در مراکز اورژانس های سراسر کشور به تامین نیاز بیماران سرعت داده شد.
بازرس ویژه وزیر بهداشت ایران همچنین به تامین فضای فیزیکی مراکز اورژانسی اشاره کرد و گفت:  تجهیز این مراکز در اولویت برنامه های اورژانس کشور قرار دارد که بخشی از این کار امسال اجرایی می شود .
وی همچنین به ماموریت های روزانه ی اورژانس در خدمات رسانی به مصدومین و بیماران در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در 10 روز گذشته بالغ بر 92هزار ماموریت انجام شد که 20هزار و 310ماموریت از این تعداد تصادفی بوده است و بیش از 16هزار و 970 مصدوم حوادث ترافیکی به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.
وی همچنین از 83ماموریت اورژانس هوایی و انتقال 129مصدوم از این طریق به بیمارستان ها در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد .
میعاد فر همچنین از اورژانس شهر یاسوج بازدید کرد و گفت: 14 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای نوسازی فضای فیزیکی این مرکز اختصاص داده می شود

به اشتراک گذاشتن اخبار: