ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:47 | مه15 تهران

وزرای دفاع ایران و سوریه با هم تلفنی گفتگو کردند

تاریخ: 09:09, 30-03-2016.

تهران. چهارشنبه، 30 مارس  2016 میلادی برابر با 11 فروردین 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه را تبریک گفت.
بنا بر این گزارش، به نقل از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه  به ویژه آزاد سازی شهر تاریخی تدمر که در سایه ایمان، اتحاد و مقاومت مردم، دولت و نیروهای مسلح و مردمی سوریه به دست آمد را  به ایشان، ملت، نیروهای مسلح و بشار اسد تبریک و بر پشتیبانی مداوم و مستمر از سوریه تاکید کرد.
در ادامه سپهبد فهدجاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه نیز ضمن تشکر از برقراری این تماس، مراتب قدردانی خویش از ملت، دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را ابراز داشته و  تاکید کرد که بدون شک پشتیبانی و مساعدت دوستان سوریه به ویژه جمهوری اسلامی ایران در این پیروزی  نقش مهمی داشته و آزادسازی شهر تدمر گامی اساسی در مسیر  پیروزی نهایی بر تروریست‌ها  و حامیان آنان می‌باشد که  بدون شک تداوم خواهد داشت.
سردار دهقان نیز در پایان این گفتگوی تلفنی بر تداوم و تشدید عملیات نظامی برای ریشه کن کردن غده سرطانی تروریسم از منطقه و آزاد سازی مناطق باقی مانده در اشغال گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: