ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

3:26 | اکتبر21 تهران

مشارکت توتال در ساخت مجتمع پتروشیمی در ایران

تاریخ: 09:00, 14-03-2016.

تهران. دوشنبه، 14 مارس  2016 میلادی برابر با 24 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت فرانسوی توتال برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بنا بر این گزارش، شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و توتال به منظور ساخت یک مجتمع پتروشیمی که با مشارکت بخش خصوصی ایران و این شرکت فرانسوی اجرا می شود، یک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهمنامه در دیدار هیئت بلندپایه توتال در تهران امضا شد که براساس آن، این شرکت فرانسوی مطالعات و ارزیابی مقدماتی ساخت مجتمع پتروشیمی مورد توافق را طبق قوانین و مقررات ایران به عهده خواهد گرفت.
این مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار در منطقه ساحلی با مقیاس جهانی و برپایه ترکیبی از خوراک اتان، نفتا، ال پی جی و دیگر خوراک های مایع موجود خواهد بود.
این مجتمع افزون بر واحد کراکر، واحدهای پایین دستی مربوطه را برای عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی و بین المللی شامل خواهد شد.
در مراسم امضای تفاهم نامه، دو طرف مراتب تمایل و علاقمندی خود را برای همکاری با یکدیگر به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر که منافع دوجانبه را در برخواهد داشت، اعلام کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: