ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:00 | جولای02 تهران

ایران در مانور نظامی از نسل جدید موشک های بالستیک رونمایی کرد

تاریخ: 04:08, 09-03-2016.

تهران. چهارشنبه، 9 مارس  2016 میلادی برابر با 19 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت در ایران، موشک های بالستیک نسل شهاب و موشک های دوربرد نقطه زن قدر شلیک واهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
بنا بر این گزارش، به نقل از سایت سپاه نیوز، مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت که از دقایق اولیه بامداد دیروز (سه شنبه 18 اسفند) با شعار "نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه‌ی وحدت، همگرایی، همدلی و همزبانی" و با هدف  نشان دادن "قدرت بازدارندگی" و "آمادگی همه‌جانبه ایران برای مقابله با هرگونه تهدید علیه انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور"، در چند مرحله در نقاط مختلف جغرافیای ایران آغاز شده بود در طول روز جاری ادامه یافت.
بنا بر این گزارش در ادامه مرحله نهایی این رزمایش موشک های بالستیک نسل شهاب و موشک های دوربرد نقطه زن قدر از منطقه عمومی کویر قم شلیک شدند.
موشکهای شهاب 1 و 2 و موشکهای قدر "اچ"  و "اف"  از جمله موشک های شلیک شده در این مرحله از رزمایش بودند که با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده اصابت و آنها را منهدم کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: