ایران و سنگاپور تفاهم نامه همکاری کشتیرانی امضا کردند

تاریخ: 21:33, 02-03-2016.

تهران. چهارشنبه، 2 مارس  2016 میلادی برابر با 12 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کشتیرانی "پی آی ال" سنگاپور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بنا بر این گزارش، وزیر صنعت معدن تجارت سنگاپور که در راس یک هیئت بلند پایه به ایران سفر کرده است عصر دیروز با وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر علی ربیعی ضمن معرفی توانمندی های وزارتخانه تعاون کار ورفاه اجتماعی ایران، حوزه فعالیت شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه را در زمینه ای حمل و نقل، معادن گردشگری، هتل داری، هلدینگ های حمل و نقل چون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران و... ذکر کرد و و ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای ارتباطات دو جانبه، خواستار همکاری در زمینه انتقال تکنولوژی، اتصال مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو کشور و کمک به ارتقاء روش های خصوصی سازی و پوشش های بیمه ایی شد.
وزیر صنعت معدن و تجارت سنگاپور نیز در این دیدار با استقبال از ایجاد همکاری دوباره با ایران گفت: ایران از پتانسیل بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل دریایی، کشتیرانی، صنعت توریسم... برخوردار است و ما خواستار گسترش روابط همکاری در این زمینه ها هستیم.
در حاشیه دیدار وزیر صنعت معدن تجارت سنگاپور با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه همکاری میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کشتیرانی "پی آی ال" سنگاپور به امضاء رسید.
در این تفاهم نامه به ایجاد خطوط فیدری در جنوب شرق آسیا، جنوب آسیا، خاورمیانه و دریای سیاه و سایر مناطق، ارائه سرویس های کشتیرانی به خطوط کانتینری و فله و همکاری در زمینه تهیه و ساخت کشتی تاکید شده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: