ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:39 | مه19 تهران

وزیر دفاع آمریکا ایران را همچنان یک تهدید خواند

تاریخ: 14:58, 01-03-2016.

تهران. سه شنبه، 1 مارس 2016  میلادی برابر با 11 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر دفاع آمریکا گفت: در حالی که توافق هسته ای، توافق خوبی درجلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما باید همچنان از تجاوز ایران جلوگیری کنیم.
بنا بر این گزارش، اشتون کارتر در گفتگو با خبرنگاران در محل وزارت دفاع امریکا پنتاگون در واشنگتن ضمن تکرار ادعای تهدید آمیز بودن توان دفاعی ایران برای امنیت منطقه و آمریکا،  به چالش پیش روی این کشور  اشار کرد و افزود: من در صحبت های خود در جمع نیروهای مسلح در پایگاه فورت کمبل راهبرد شکست داعش را بیان کردم. برای نیروهایمان سه هدف مهم را گفتم. هدف نخست، نابودی داعش و تومور آشکار آن در عراق و سوریه و از بین بردن مراکز قدرت آنها در رقه و موصل است. هدف دوم مبارزه با بیماری فراگیر داعش در سراسر جهان و هدف سوم محافظت کشور است.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد: چالش دیگر ایران است زیرا در حالی که توافق هسته ای، توافق خوبی درجلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما ما باید همچنان از تجاوز ایران جلوگیری و با نفوذ بد ایران علیه دوستان و متحدان ما به خصوص اسرائیل مقابله کنیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: