ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:56 | اکتبر02 تهران

کری بر ایستادن کنار دوستان در مقابل سیاست های ایران تاکید کرد

تاریخ: 08:51, 24-02-2016.

تهران. چهارشنبه، 24 فوریه  2016 میلادی برابر با 5 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای خود را درباره ایران مطرح کرد.
بنا بر این گزارش، جان کری در جلسه استماع کمیته روابط خارجی آمریکا با موضوع بازبینی درخواست بودجه وزارت امور خارجه آمریکا برای سال دو هزار و هفده با دفاع کامل از رژیم اسرائیل تاکید کرد: به علت چالش ناشی از تهدیدهایی که ایران و دیگران ایجاد می کنند، ما همچنان مشغول همکاری بی سابقه نظامی، اطلاعاتی و امنیتی با اسرائیل هستیم. ما همچنان متعهد به کمک به همپیمان خود هستیم تا با محیط امنیتی پیچیده خود مقابله کند و از برتری نظامی کیفی خود اطمینان داشته باشد.
جان کری در ادامه این جلسه افزود: ما تک تک مسیرهای احتمالی دستیابی ایران به توانمندی هسته ای را قطع کردیم وتهدید یک ایران مسلح به سلاح هسته ای فروکش کرده است، همپیمانان ما امنیت بیشتری دارند و ما نیز همین طور.
در ماه های آینده، ما همچنان با کنگره مشورت نزدیک خواهیم داشت درحالیکه پیروی و تبعیت ایران از برجام را زیر نظر داریم. ما در مخالفت با سیاست ها و اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه، در کنار دوستان و همپیمانان خود هستیم

به اشتراک گذاشتن اخبار: