ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:13 | مه20 تهران

وزیر نیروی ایران به سریلانکا رفت

تاریخ: 04:12, 23-02-2016.

تهران. سه شنبه، 23 فوریه 2016  میلادی برابر با 4 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر نیرو به‌منظور شرکت در اجلاس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سریلانکا روز گذشته عازم این کشور شد.
بنا بر این گزارش، حمید چیت‌چیان روز گذشته در راس یک هیئت کارشناسی متشکل از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران دولتی به منظور شرکت در یازدهمین نشست کمیسیون همکاری‌های اقتصادی با سریلانکا و توسعه مشارکت دو کشور در زمینه آب و برق عازم این کشور شده است.
وزیر نیرو شامگاه دیروز وارد  کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا شده و روز آینده در اولین برنامه خود از احداث سد و نیروگاه چند منظوره اوما اویا، بازدید خواهد کرد.
وی روز چهارشنبه پس از شرکت در آئین آغاز یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سریلانکا، با بدیع‌الدین،  وزیر صنعت و تجارت سریلانکا و مسئول کمیسیون دیدار خواهد کرد و عصر همان روز با وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر نیرو و انرژی‌های تجدیدپذیر این کشور ملاقات و گفت‌وگو خواهد کرد.
چیت‌چیان روز پنج شنبه پس از شرکت در آئین امضای سند یادداشت تفاهم همکاری اجلاس، ‌با رئوف حکیم، وزیر آب و شهرسازی سریلانکا دیدار کرده و عصر همان روز سریلانکا را ترک خواهد کرد.
در این سفر، هیاتی از کارشناسان وزارت نیرو، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه و تجارت، بانک توسعه صادرات ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، وزارت نفت، سازمان استاندارد، بانک مرکزی، ریاست جمهوری، وزارت دادگستری،‌ اتاق بازرگانی، شرکت فراب، شرکت مپنا، شرکت صانیر و نمایندگانی از بخش خصوصی وزیر نیروی ایران را همراهی می کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: