بوئینگ از کانال وزارت خارجه به ایران پیام داد

تاریخ: 05:03, 22-02-2016.

تهران. دوشنبه، 22 فوریه  2016 میلادی برابر با 3 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ایران در امور بین‌الملل و سرمایه‌گذاری، از دریافت‌پیام‌هایی از طرف شرکت بوئینگ از کانال وزارت امور خارجه این کشور خبر داد.
تهران. دوشنبه، 22 فوریه  2016 میلادی برابر با 3 اسفند 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اصغر فخریه کاشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: قرارداد ایرباس با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بوئینگ را برای مذاکره با ایران به تکاپو انداخت.
وی درباره اقدامات شرکت هواپیماسازی بوئینگ بعد از گرفتن مجوز دولت آمریکا برای آغاز مذاکرات تجاری با ایرلاین‌های ایرانی گفت: تا کنون عکس‌العمل رسمی از طرف بوئینگ مشاهده نشده اما پیام‌هایی از طرف آنها مبنی بر آمادگی برای مذاکره با ایران از طرف وزارت امور خارجه دریافت کرده‌ایم.
وی افزود: شرکت بوئینگ باید به طور رسمی برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کند، در این صورت ما نیز آمادگی برای مذاکره با این شرکت را خواهیم داشت، ضمن اینکه پیش‌تر هم این آمادگی از سوی کشورمان وجود داشت و تازگی ندارد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل و سرمایه‌گذاری گفت: شرکت هواپیماساز بوئینگ به دنبال بازار ایران است و قطعاً اگر این شرکت تمایل به حضور در بازار ایران نداشت نسبت به دریافت مجوز از دولت آمریکا اقدام نمی‌کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: