امضاء توافق نامه همکاری های کشاورزی و صنعتی مازندران ایران و 4 کشور آفريقايی

تاریخ: 11:10, 27-08-2015.

تهران. پنج شنبه، 27 اگوست 2015 میلادی برابر با 5 شهریور 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، استاندار مازندران ایران در نشست با سفیران سنگال، نیجریه، کوموروس و بروندی در ایران با اشاره به ابراز علاقمندی به همکاری های متقابل گفت: انتقال تکنولوژی و فعالیت های تولیدی در آفریقا از محورهای این توافق نامه است .
توکورمانی سفیر نیجریه در ایران هم با اشاره به اشتراکات آب و هوایی و منطقه ای آفریقا و مازندران از تلاش برای بهره گیری از تجربیات متخصصان ایرانی در بخش های کشاورزی، صنعت و تولید ماشین آلات کشاورزی در نیجریه خبرداد.
عمر سفیر بروندی هم بازدید از مناطق مازندران را فرصتی مناسب برای آشنایی با کشاورزی و صنعت این استان دانست و افزود: با بهره گیری از توانایی های کشاورزی و صنعتی مازندران سرمایه های گرانقدری نصیب بروندی میشود.
باباکاربا سفیر سنگال هم گفت: پیگیری ما برای بهره مندی از تجربیات متخصصان مازندرانی و توسعه بخش کشاورزی کشور سنگال جدی است .
احمد عبدالله سفیر کوموردس هم گفت: در بازدیدی که از مراکز صنعتی و کشاورزی مازندران داشتیم به توسعه یافتگی این استان پی بردیم و بنا داریم از این تجربیات در کوموروس بهره مند شویم .

به اشتراک گذاشتن اخبار: