ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:20 | مه10 تهران

ایرانیان پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

تاریخ: 10:39, 12-02-2016.

تهران. جمعه، 12 فوریه 2016 میلادی برابر با 23 بهمن 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ایرانیان با صفوفی فشرده سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
بنا بر این گزارش، ایرانیان روز پنج شنبه سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. برنامه های شاد و راهپیمایی های گسترده در شهرهای مختلف به همین مناسبت برگزار شد.  برای گرامیداشت این روز جمعیتی فشرده خیابان های تهران را به تصرف خود در آوردند.
اگر شعارهای سنتی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کنار بگذاریم، شاید حضور جمعی خانواده ها یادآور جشنی بزرگ بود.
جوان هایی که یازدهم فوریه هزار و نهصد و هفتاد و نه را نیز تجربه نکرده بودند، در کنار قدیمی‌تر ها در این راهپیمایی شرکت کردند.
یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: با وجود مشکلات، همبستگی و همدلی خودمان را در این سی و هفت سال حفظ کرده و اجازه نداده ایم بیگانه ای وارد کشور شود و حتی برای مسئله ای کوچک در کشور تصمیم بگیرد.
فرد دیگری نیز گفت: همه دنیا می داند که امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری ممتاز و برتر در دنیاست. دلیلش هم این جمعیتی است که امروز آمده است.
میعادگاه این جمعیت در تهران میدان آزادی بود. سخنرانی رئیس جمهور روحانی نیز منطبق با فضای جدید یعنی ایران رهاشده از تحریم های بین المللی بود.
سی و هفت سال پس از انقلاب اسلامی مسائل اقتصادی اجتناب ناپذیر شده اند. به ویژه آنکه چند روزی بیشتر به انتخابات پارلمانی نمانده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: