ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:11 | جولای09 تهران

سنگاپور تحریم های بانکی ایران را امروز لغو می کند

تاریخ: 07:45, 29-01-2016.

تهران. جمعه، 29 ژانویه 2016 میلادی برابر با 9 بهمن 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سفیر ایران در سنگاپور از برداشته شدن تحریم های بانکی سنگاپور خبر داد.
بنا بر این گزارش، جواد انصاری در نشست با استاندار و فعالان اقتصادی قزوین گفت: با اجرای برجام، تحریم های بانکی سنگاپور هم امروز برداشته می شود و این فرصتی است که می تواند به توسعه مناسبات اقتصادی کمک کند.
به گفته انصاری بیانیه لغو تحریم های بانکی سنگاپور علیه ایران امروز اعلام شد و با توجه به اینکه این کشور یکی از قطب های بانکی دنیا محسوب می شود،  این مسئله فرصت مناسبی را برای تجار و بازرگانان ایران در بازار تجارت و تبادل بانکی فراهم می سازد.
وی افزود: سنگاپور یکی از قطب های اقتصادی شرق آسیاست که 60 درصد اقتصاد آسیا از آنجا عبور می کند.
سفیر سنگاپور در ایران هم اظهار امیدواری کرد که در پسا برجام همکاری های 2 کشور بیش از پیش توسعه یابد.
اونگ کنگ یونگ استان قزوین را دارای ظرفیت های بالایی دانست و گفت: بدون شک چشم انداز قزوین برای همکاری با سنگاپور مناسب است.
استاندار قزوین هم فراوانی نیروی انسانی متخصص ، داشتن فرهنگ و دارا بودن امنیت برای سرمایه گذاری را از زیرساخت های سرمایه گذاری در قزوین دانست.
فریدون همتی افزود: با توجه به ظرفیت های هیئت اقتصادی سنگاپور که در زمینه پارک های علم و فناوری و آی تی فعالیت دارند به دنبال آن هستیم که بزرگترین شهرک صنعتی آی تی " فناوری اطلاعات" کشور را قزوین احداث کنیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: