ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:18 | اکتبر05 تهران

نیمه دوم اسفند پروازهای تهران – لندن از سر گرفته می شود

تاریخ: 02:56, 28-01-2016.

تهران. پنج شنبه، 28 ژانویه  2016 میلادی برابر با 8 بهمن 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ایران، از سرگیری پروازهای لندن- تهران در نیمه دوم اسفند را خبر داد.
بنا بر این گزارش، به نقل از  روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: مسئولان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به سرپرستی مدیر توسعه شبکه پروازی آن شرکت با معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ایران در خصوص از سرگیری پروازهای لندن- تهران دیدار و گفت و گو کردند.
وی افزود: طبق موافقتنامه موجود بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و انگلیس، طرفین مجاز به انجام سه تا چهار پرواز در هفته بودند که شرکت بریتیش ایرویز از سال 89 پروازهای خود را به تهران قطع کرده بود.
جعفرزاده با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تنها هفته ای سه پرواز در مسیر تهران- لندن انجام می داد که براساس مذاکره اخیر قراراست پروازهای لندن - تهران نیز توسط شرکت بریتیش ایرویز از نیمه دوم اسفندماه سال جاری به صورت  چهار پرواز در هفته از سرگرفته شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: